Probleemanalyse, ervaring met methodisch ontwerpen in het onderwijs

Management
Mikroniek 6-1996 by F.J.Siers 27 April 2006

De probleemdefiniering moet resulteren in een opsomming van gedetailleerde kwalitatieve en quantitatieve eisen en beperkingen en aldus in de karakteristieke kenmerken van de begintoestand A en de eindtoestand B. Alleen dan is het mogelijk om de functies en functieblokschemas of -diagrammen te genereren, zodat een goed functieblokschema kan worden geselecteerd als basis voor het zoeken naar creative oplossingen.


References

Lunch Lecture January hosted by…

The title is: Frame deformations control based on reduced order thermo-elastic models

Read more
Company visit YPN at Settels…

Our next company visit has been confirmed and will take place at Settels Savenije, located in Eindhoven, on Tuesday 17th of December. A perfect opportunity for networking just before Christmas.

Read more
Jan-Pieter Rijstenbil (TU Eindhoven) receives…

Prize for careful process analysis and early validation. During the 23rd edition of the Precision Fair in Den Bosch (NL), the Wim van der Hoek Award was presented under the auspices of DSPE (Dutch Society for Precision Engineering).

Read more