Marketing van mechatronica

Precision-technology
Mikroniek 1 2007 by Hans van eerden 15 August 2008

Duitsers en Nederlanders kunnen veel van elkaar leren als het gaat om het ontwikkelen en vermarkten van bedrijfsopleidingen op vakgebieden zoals de mechatronica. Dat bleek op 14 november in Münster (D) tijdens de Transferconferentie “Trends en ontwikkelingen in opleidingsmarketing – ook een uitdaging voor u?”. De conferentie vormde de afsluiting van het project ‘Mechatronica – toekomst zonder grenzen’, een initiatief van de Kreishandwerkerschaft Warendorf en kenniscentrum STODT.


References

First ECP2 Silver certificate lays…

Recently, the first ECP2 Silver certificate was awarded. ECP2 is the European certified precision engineering course programme that emerged from a collaboration between euspen and DSPE.

Read more
DSPE appoints Martin van den…

Upon his retirement from ASML, Martin van den Brink was appointed honorary member of DSPE.

Read more
High-velocity innovation

Making crucial design decisions early in the concept phase of a project, may lead to severe cost and time overruns when these decisions are based on assumptions and/or incomplete knowledge.

Read more